FANDOM

Είναι το μέγιστο επίπεδο που μπορεί να αποκτηθεί από έναν χρήστη των Αναγεννησιακών Βασιλείων αυτή την στιγμή.

ΠροαπαιτούμεναEdit

Αναλυτικός οδηγόςEdit

Το κειμενάκι που ακολουθεί, είναι ένα πολύ γνωστό ποίημα…

  • Γαλλικά

Des meubles luisants,

Polis par les ans,

Dιcoreraient notre chambre;

Les plus rares fleurs

Mκlant leurs odeurs

Aux vagues senteurs de l'ambre,

Les riches plafonds,

Les miroirs profonds,

La splendeur orientale,

Tout y parlerait

A l'βme en secret

Sa douce langue natale.

Lΰ, tout n'est qu'ordre et beautι,

Luxe, calme et voluptι.

  • Ελληνικά

Έπιπλα γυαλισμένα

Από τον χρόνο στιλβωμένα

Την κάμαρα στολίζουν

Άνθη μοναδικά

τ’ αρώματα τους με τη μυρωδιά

από το κεχριμπάρι σμίγουν.

Η κοσμημένη οροφή

Οι καθρέφτες οι βαθιοί

Τ’ ανατολίτικα τα πλούτη

Όλα μιλούν εκεί

Κρυφά μες στην ψυχή

Στη γλώσσα της τη μητρική ετούτη.

Όλα είναι τάξη κι ομορφιά εκεί,

Πλούτος, γαλήνη και ηδονή''

Baudelaire, Πρόσκληση σε ταξίδι

Τα Αναγεννησιακά Βασίλεια έχουν πια 5 επίπεδα από το 0 ως το 4. Το τελευταίο αυτό επίπεδο δεν είναι απλώς μια ακόμα πέτρα στο οικοδόμημα: έχει σημαντικές συνέπειες στο παιχνίδι στους τομείς της οικονομίας, της παραγωγής και του διεθνούς εμπορίου.

Αφού υπήρξες πλανόδιος, γεωργός, κτηνοτρόφος, σιδεράς, ξυλουργός, παπάς, δικαστής, ληστής, δούκας (κτλ.), μπορείς να απολαύσεις την ζωή και να ζήσεις μες στην πολυτέλεια, με έπιπλα από πολύτιμο ξύλο και «τη μυρωδιά του κεχριμπαριού», να κατασκευάσεις την ιδιαίτερη κατοικία σου και να γευθείς εξωτικά πιάτα.

Σκοποί του επιπέδου 3Edit

Τα Αναγεννησιακά Βασίλεια προσέφεραν δυο κατευθύνσεις στο επίπεδο 3: τον δρόμο της πολιτικής και του στρατού και τον δρόμο της Εκκλησίας και της επιστήμης. Στην πρώτη κατεύθυνση, ο σκοπός είναι να τεθούν οι ικανότητές σου στην υπηρεσία του συνόλου (παραγωγή πόντων Πολιτείας). Στην δεύτερη κατεύθυνση, ο σκοπός είναι να διαδοθούν στον κόσμο οι αληθινές ιδέες της θρησκείας και της επιστήμης (με την εξαίρεση του κατώτερου κλάδου της Ιατρικής, στην οποία αφιερώνουμε μια παράγραφο παρακάτω). Πώς περνάει κανείς από το επίπεδο 3 στο επίπεδο 4; Δεν περνάει. Προσκαλείται. Για την ακρίβεια, προσκαλείται ένα συγκεκριμένο ποσοστό από τους καλύτερους του επιπέδου 3 (εξετάζοντας την κάθε κατεύθυνση χωριστά). Δεν έχεις καμία πληροφορία για το «σκορ» σου, ούτε για την πιθανότητα να προσκληθείς. Το μόνο που σου μένει είναι να είσαι έτοιμος να δεχτείς τη χάρη. Και μιλώ για την εγγενή και όχι την επίκτητη χάρη. Που είναι το αντίθετο. Διότι υπάρχουν δυο είδη χάριτος στη ζωή, βάσει των οποίων...; τέλος πάντων ας συνεχίσουμε.

Επίπεδο 4: Εντάξει τα πλούτη. Αλλά γιατί;Edit

Στο επίπεδο 4, ο σκοπός είναι να ζει μες στην πολυτέλεια, την ηρεμία και την ηδονή (κατά κρίση). Θα πρέπει να καλλιεργήσεις το πνεύμα σου, να δοκιμάζεις εκλεκτά εδέσματα, να ταξιδεύεις, να συναναστρέφεσαι ανθρώπους του πνεύματος, να χτίσεις το ιδιαίτερο σου σπίτι, να προσλάβεις υπηρέτες.

Για να το πούμε πιο πεζά, οι παίκτες του επιπέδου 4, θα πρέπει να συγκεντρώσουν Πόντους Πολυτέλειας. Μία από τις μεγάλες βελτιώσεις του επιπέδου 4, είναι ότι η παραγωγή στα ΑΒ θα διαφοροποιηθεί ανάλογα με τον τόπο. Σε άλλο μέρος θα παράγονται ελιές, αλλού θα υπάρχει κρασί... Και ακόμα, αρώματα, λουκάνικα, μοκέτες, κεραμικά και πολλά άλλα. Όλ’ αυτά θα μεταβάλλουν, όχι μόνον τα επίπεδα 1 και 2, αλλά και τις διεθνείς σχέσεις.

Αρχικά σχόλιαEdit

Μπορεί τα αρχικά σχόλια να φαίνονται σαν κάτι ανόητο μέσα σ’ αυτή την γενική περίληψη. Και πράγματι, είναι. Αλλά ας μην φοβόμαστε τη γελοιοποίηση και ας συνεχίσουμε.

  • Ο υπολογισμός των Πόντων Πολυτέλειας δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Αυτός είναι ο λόγος που δεν εμφανίζονται σ’ αυτή την σύνοψη των κανόνων.
  • Θα χρειαστεί λίγος χρόνος στον κόσμο των ΑΒ για να θεσπιστούν οι νέες παραγωγικές πηγές. Θα προστίθενται λοιπόν σταδιακά.
  • Το πέρασμα από το επίπεδο 3 στο επίπεδο 4 θα γίνει σταδιακά. Για να μην αδικηθούν οι πρώτοι παίκτες (όπως όταν διοργανώνεται ένας διαγωνισμός) θα περιμένουμε να υπάρξει ένας ικανός αριθμός παικτών επιπέδου 4 προτού ενεργοποιηθούν όλες οι λειτουργίες.

Πώς κερδίζω Πόντους Πολυτέλειας;Edit

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να κερδίσεις Πόντους Πολυτέλειας.

Χτίσε το σπίτι σου και πρόσλαβε υπηρέτες

Η κατασκευή σπιτιού είναι ένας τρόπος να κερδίσετε πόντους πολυτέλειας. Παρόλα αυτά είναι δαπανηρός. Για να τα καταφέρετε χρειάζεται να προσλάβετε πολλών ειδών εργάτες και να τους παρέχετε υψηλούς μισθούς. Θα χρειαστεί να προσλάβετε:

  • Για τα θεμέλια : Θα χρειαστεί να προσλάβετε 40 εργάτες.Οι προσφορές εργασίας θα αναρτώνται στο δημαρχείο και όλοι θα μπορούν να αιτηθούν για αυτή τη θέση.
  • Για το σκελετό : Θα χρειαστεί να προσλάβετε 30 ξυλουργούς (παίκτες επιπέδου 2 και άνω, οι οποίοι έχουν ξυλουργείο).Θα πρέπει να έχετε και 40 ξύλινα δοκάρια στο σπίτι σας.
  • Για την οικοδομή : Θα χρειαστεί να προσλάβετε 30 οικοδόμους. Οι οικοδόμοι είναι άνθρωποι σας εσάς και εμένα, που έχουν σπουδάσει αρχιτεκτονική στο πανεπιστήμιο. Θα πρέπει να έχετε 10 ουγγιές πέτρας στο σπίτι σας.
  • Για τα κρεμαστά υφαντά : Θα χρειαστεί να προσλάβετε 5 ράφτες και θα πρέπει να εναποθέσετε 10 κρεμαστά υφαντά στο σπίτι σας.

Αυτά τα διαφορετικά βήματα μπορούν να πραγματοποιηθούν προοδευτικά. Έτσι, μετά την κατασκευή των θεμελίων μπορείτε για παράδειγμα να προσλάβετε 5 εργάτες κατά τη διάρκεια 8 ημερών. Μην ζητάτε να προσλάβετε μεγάλο αριθμό εργατών την ίδια μέρα. Σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να συγκεντρώσετε όλους τους εργάτες που ζητήσατε, οι εργασία τους ακυρώνεται (όμως οι εργάτες πληρώνονται από εσάς κανονικά).

Ένα τελειωμένο έτοιμο σπίτι σας μεταφέρει 6000 πόντους πολυτέλειας.

Από τη στιγμή που το σπίτι είναι έτοιμο,μπορείτε να προσλάβετε υπηρέτες, έως και 2 ανά ημέρα, γεγονός που σας μεταφέρει και αυτό πόντους πολυτέλειας. Η πρόσληψη γίνεται με 2 τρόπους, ανάλογα με τις επιθυμίες κάθε παίκτη : είτε αναρτώντας μία προσφορά εργασίας στο Δημαρχείο (όπως γίνεται και με τα χωράφια) είτε προσλαμβάνοντας εκ νέου κάποιον υπηρέτη που βρίσκεται ήδη στη δούλεψη του.

Κάθε λίρα από το μισθό του υπηρέτη αντιστοιχεί σε έναν πόντο πολυτέλειας.

Κατανάλωση ποικίλων εδεσμάτων

Η πολυτέλεια είναι, κατ’ αρχήν, κατανάλωση. Για να κερδίσεις Πόντους Πολυτέλειας, ο καλύτερος τρόπος είναι να καταναλώνεις έναν ορισμένο αριθμό εδώδιμων κι αποικιακών. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των ειδών είναι τα τρόφιμα, αλλά όχι μόνον αυτά. Όταν θα είσαι στο επίπεδο 4 (ναι, σ’ εσένα το λέω, κακομοίρη, που κάθεσαι μπροστά στην οθόνη σου) θα σου προταθεί μια «κάρτα κατανάλωσης». Θα βρούμε σίγουρα ένα καλύτερο όνομα, αλλά μέχρι τότε και επειδή μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, μπορείς να πας να την δεις στο http://www.lesroyaumes.com/images/ext/exempleCarteConso.jpg Η ιδέα είναι απλή: αν καταναλώσεις το σύνολο των απαιτούμενων αντικειμένων μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρόνο, κερδίζεις έναν αριθμό Πόντων Πολυτέλειας. Αλλιώς δεν κερδίζεις τίποτα. Μην ξεχνάς ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτών των ειδών, παράγεται σε συγκεκριμένες περιοχές της Ευρώπης: το τσένταρ στο Σάσεξ, το γιαούρτι στη Βουλγαρία, τα αλλαντικά στο Μιλάνο, κλπ. Όσο περισσότερες κάρτες κατανάλωσης γεμίζετε, τόσο πιο πολυσύνθετες γίνονται.

Ζώντας σε ένα φημισμένο Δουκάτο που θα προστατεύει τις τέχνες

Το Δουκάτο μπορεί να επιτρέψει στους παίκτες του επιπέδου 4 να κερδίζουν Πόντους Πολυτέλειας κάθε μέρα, υπό τον όρο αυτοί οι παίκτες να διαθέτουν διαμέρισμα ή σπίτι στην πρωτεύουσα και να διαμένουν εκεί (επομένως, δεν κερδίζουν Πόντους Πολυτέλειας όταν μετακινούνται). Αυτοί οι Πόντοι Πολυτέλειας κερδίζονται: Ανάλογα με το κύρος του Δουκάτου. Ανάλογα με την κατασκευή ορισμένων κτιρίων από την πλευρά του Δουκάτου (δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα).

Γνώσεις, βιβλία

Η απόκτηση γνώσεων σε επίπεδο 100% αποφέρει έναν ορισμένο αριθμό Πόντων Πολυτέλειας (εφ΄άπαξ). Ορισμένα βιβλία επιτρέπουν την απόκτηση Πόντων Πολυτέλειας.

Διάφορα

Αν υπήρξες Δούκας/Δήμαρχος/Σύμβουλος κερδίζεις έναν αριθμό Πόντων Πολυτέλειας (εφάπαξ) (δεν είναι ενεργοποιημένο). Μπόνους του «Lonely Planet»: Αν έχεις πάει σε πενήντα διαφορετικές πόλεις, κερδίζεις ένα μπόνους Πόντων Πολυτέλειας (δεν είναι ενεργοποιημένο και δεν θα έχει αναδρομική ισχύ, όταν ενεργοποιηθεί).

Τα νέα αντικείμεναEdit

Τυριά, ψάρια, χαλιά και πολλά άλλα.

Ανάπτυξη, Ιδιαίτερες περιπτώσεις του κλάδου της Ιατρικής, ΣχόλιαEdit

Εκκλησία και επιστημονικός κλάδος, υποκατηγορία της Ιατρικής

Βλέποντας ότι η υποκατηγορία της Ιατρικής δεν είναι ακόμα ενεργοποιημένη, ένας συγκεκριμένος χειρισμός θα υπάρξει στο επίπεδο 3 όσον αφορά αυτό τον κλάδο. Οι παίκτες θα κατηγοριοποιηθούν βάσει ενός γνωρίσματος που θα λαμβάνει υπ’ όψιν τις γνώσεις τους πάνω στην Ιατρική, και την αρχαιότητα τους στο επίπεδο 3.Έπειτα και από αυτούς όπως και από όλους τους υπόλοιπους παίκτες, μόνο ένα ποσοστό θα προσκαλείται στο επόμενο επίπεδο.

Συχνές ερωτήσεις για το επίπεδο 4Edit

Ποιοι είναι οι πιθανοί μισθοί για τους υπηρέτες;

18 έως 50 λίρες.

Πως μπορούν να προμηθευτούν ποσότητες πέτρας;

Τα δουκάτα/ οι επαρχιακές πόλεις μπορούν να παράγουν αυτό το αγαθό πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να επικοινωνήσουν με τον Υπουργό Εμπορίου.

Πότε θα μπορούν να υπάρξουν κτίστες;

Μόλις η μελέτη των αντίστοιχων μαθημάτων τους τελειώσει.

Μπορούν να μένουν σε περισσότερα του ενός πανδοχεία;

Όχι, σε μόνο ένα.

Το πανδοχείο είναι υποχρεωτικό να βρίσκεται στην κύρια πόλη/πρωτεύουσα του δουκάτου όπου ζει;

Όχι απαραίτητα.

Μπορείς να συμμετέχουν σε τρία διαφορετικά κτίσματα
σπίτι / δευτερεύουσα οικία/ συγκεκριμένο πανδοχείο;

Ναι

Μια ιδέα του συνολικού κόστους για ένα πανδοχείο ή είναι άπειρο;

Ανάλογα την κατάσταση στην οποία θα αναλάβεις τα καθήκοντα που θα σου ζητηθούν. Εξάλλου, η πέτρα, οι μισθοί των κτιστών και των υπηρετών είναι πράγματα ανάλογα των αγαθών που διαφέρουν ανάλογα την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη σου/ στο δουκάτο σου που επιλέγεις να εγκατασταθείς.

Η εγκαθίδρυση στην πρωτεύουσα/ κύρια πόλη είναι απαραίτητη όπου το πανδοχείο κτίζεται;

Όχι.

Προκειμένου να ξεκινήσεις τις εργασίες για το χτίσιμο του πανδοχείου είναι απαραίτητη η ύπαρξη πρωτεύουσας;

Ναι.

Σπίτι και συγκεκριμένο πανδοχείο είναι πιθανό;

Προτείνεται με την ανάληψη της χορηγίας του.

Αν έχεις πανδοχείο στην πρωτεύουσα/ κύρια πόλη χωρίς να έχεις εκεί τη μόνιμη οικία σου ή τη δευτερεύουσα, πληρώνεις το φόρο της 1 λίρας;

Ναι, γι' αυτό δημιουργήθηκαν αυτά τα είδη διαμονής.

Η μπλε γραμμή που βρίσκεται μέσα στο μενού επιλογών του επιπέδου 4;

Δείχνει την πρόοδο των στόχων σου στο επίπεδο 4, και το αν θα γεμίσει εξαρτάται από 'σένα.

Τα επίπεδα 4 που έχουν επιλέξει τον Εκκλησιαστικό κλάδο μπορούν να κηρύττουν;

Με την προϋπόθεση να αφήσουν πίσω το επίπεδο 3 και να πετύχουν πιο εύκολα τους στόχους του επιπέδου 4.

Οι κλάδοι Στρατιωτικού και Πολιτικού περιεχομένου στο επίπεδο 4 θα μπορούν να πωλούν ΠΠ;

Για την παρούσα χρονική στιγμή, ναι.